duminică, 3 iulie 2011

Fotbal, Liga a III-a: Nici nu mor, nici nu traiesc!


Confruntata cu mari probleme financiare, dupa retragerea principalilor actionari, FCM Onesti se afla la rascruce: continua sau nu? "La cum se prezinta situatia in momentul de fata, nu avem cum continua, insa nici nu putem spune ca suntem desfiintati suta la suta.
Poate va aparea, totusi, un nou investitor dispus sa preia clubul", a declarat presedintele Ovidiu Momanu, care a exclus posibilitatea reunirii echipei in acest moment. "In mod normal, mâine (n.r. azi), echipa ar fi trebuit sa-si reia antrenamentele. Fara bani si fara un efectiv adecvat- mai avem doar patru jucatori sub contract- reunirea e imposibila. Daca va prelua cineva clubul, atunci s-ar putea rezolva relativ usor si problema lotului; sunt convins ca o buna parte din jucatorii care au activat aici sub forma de imprumut in sezonul trecut, s-ar putea intoarce", a concluzionat presedintele gruparii de pe Trotus.

Desteptarea

Un comentariu:

  1. Vreau să vă împărtășesc cu toții aici despre cum îmi obțin împrumutul de la dl Benjamin, care mă ajută cu împrumut de 400.000,00 Euro pentru îmbunătățirea afacerii mele, a fost ușor și rapid atunci când aplic pentru împrumut când lucrurile se înrăutățesc cu afacerea mea dl. Benjamin îmi acordă împrumut fără întârziere. aici este e-mailul domnului Benjamin / contact whatsapp: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

    RăspundețiȘtergere