marți, 24 mai 2011

FCM Onesti e in deriva

Dupa 5 infringeri consecutive, FCM Onesti nu a reusit decit un egal in ultimul meci, jucat acasa, cu CSM Focsani (scor 1 – 1), iar dupa aceasta partida antrenorul Florin Pavel s-a despartit de echipa onesteana. “De comun acord cu conducerea, am hotarit sa nu mai continui colaborarea cu clubul din Onesti – ne-a spus Florin Pavel. Sint multe motive, insa in nici un caz nu a existat pericolul de retrogradare, asa cum au sustinut unii. Punctele sint facute, dar s-a pus prea mare presiune pe echipa, iar aceasta presiune nu a fost benefica. Din punctul meu de vedere, obiectivul, raminerea in Liga a III-a, a fost indeplinit”. Florin Pavel ne-a mai spus ca au existat si probleme financiare, precum si “multe lucruri murdare”, iar acestea s-au intimplat din cauza a doua persoane din conducerea clubului, care au gestionat prost banii adunati de la actionari. “Tot Onestiul stie cine sint cele doua persoane, fata de care ar trebui luate masuri – ne-a mai spus Pavel. Eu le doresc celor din Onesti sa aiba succes in continuare si am toata stima pentru cei care au bagat bani pentru fotbalul onestean, cum ar fi domnii Alexa, Neghina, Colpos, Bujor sau Momanu”. In locul lui Pavel a ramas ca antrenor Costica Ene, insa acesta nu a confirmat schimbarea. “Am auzit ceva, dar nu ni s-a transmis nimic oficial”, ne-a spus Ene, care a aprecizat ca abia aseara, la orele 17,00, fusese programata o intilnire cu conducerea clubului. Iei, presedintele de la FCM Onesti, Ovidiu Momanu, nu a putut fi contactat. Totusi, antrenorul Costica Ene, ne-a spus ca situatia in rindul fotbalistilor nu este chiar atit de rea si ca ei ar fi putut chiar sa cistige partida cu Focsaniul. “Am luat gol usor, in minutul 12, dintr-o faza fixa, un corner, apoi am dominat toata partida, dar numai un singur gol am reusit sa inscriem, din penalti – ne-a povestit Ene. Am mai avut un penalti, dar nu ni s-a acordat, pentru ca arbitrii s-au contrazis intre ei, insa pe finalul meciului am mai avut inca 3 – 4 ocazii de a inscrie. Se putea obtine si victoria”. In urmatoarea partida, FCM Onesti se va deplasa la Rapid Suceava, dupa care va disputa ultimul meci acasa, cu CSM Pascani.

Ziarul de Bacau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu